}

Followers

MAWAS ^_^

Hi guys ! Long time no see right ? okei broken english . I x reti speaking , tp ape salahnye mencube aite ? So how r u there? Sihat ? Before i forgot ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH to my followers out there. Jwab jgn x jawab . Hmm~ Its been long time i x update status . Ttbe ari nie dtg pulok i pye kerajinan . Heheh~ So back to our topic . Esk i da start pkai baju biru . Seronoknye jd pengawas . Tp i takut jgk sbb jd pengawas mean i kne lebih berdisiplin . And must have a good result . I x nak buat my mom sedey lagi . I love her so much . Sory mom bcoz i x bole nak membanggakan u lagi . I will make sure that i will
get the best result ever and be better person . Insyallah. So hope u all pun akan mendapat kejayaan bersama-sama . Sama ade di dunia dan di akhirat . But , Akhirat lebih penting . Remember that. . K sampai sini je la all my fellow followers . WALUYU . :*





No comments:

Post a Comment