}

Followers

about my old good friends! ^.^..lebbiu

ok...today i want to share with u all about my old good fwendz ! nama dyer NUR SYAMSINA,syamsina yg maner ek?biasa lar kat dunia nie ramai owg nama syamsina so saya akan kongsikan gmbr dyer dgn kowg sume...
tu gmbr my best fwendz ever..cutekan dyer nie jeles btl !!!kitaowg knl sjk drjah 3 mcm tu lar...tp x de lar rapat..kitaowg makin rapat ble kitaowg darjah 6...dia mmg baek..aku ske kwn ngan dyer...klau sesape yg x pandai tu bleh lar rujuk kat dyer..dyer nie lebih kuwg mcm buku..ape2 yg kite x tau dyer tau..amazing kan !..mase kitaowg darjah 6 dlu mmg kitaowg rapat gler....kdg2 tu aku rasa cam aku nie terlalu control dyer sgt!!!sampai owg len nak kwn ngan dyer pon x bleh..kne minx permission aku dlu..kejam kan aku nie !!!he!btw as a conclusion u r the best fwendz ...lebbiuu..mwahhh*kiss*

No comments:

Post a Comment