}

Followers

eXam 'N' present???

ari nie aku ader cer nak kongsikan sama2 kowg...sempena ari jadi aku yg ke-14 blas taun,iaitu pada ari sabtu nie...kwn2 aku nie plak nak kasi aku hadiah...actually,aku x nak kowg bagi ape2 kt aku.........cukuplah stakat ucapan yg ikhlas dari kowg!aku bkn ape..aku takot klau kowg bg hadiah kt aku...aku bkn nyer dpt bg hadiah kat kowg...aku x sekaya kowg...yes aku tau kowg ikhlas nak bg hadiah utk ari jd aku...but i don't want anything from u all...aper yg aku nak...kowg bleh appreciat aku sbagai kwn kowg...and sempena ari jd aku yg ke 14 taun nie...aku nak minta maap dr ujung rambut hingga ujung kaki jiklsu sku ader sakit kan aty kowg...soe...moe very much..my fwenz!n sbelum aku terlupa aku nak ucapkan byk2 trima kaseh kpd kowg yg wish aku,especially sarah and safiah.thx for the card and present from u too!!!i appreciate it!n lg satu citer aku nak ckp psl kputusan priksa...aku rasa kputusan priksa aku truk!!stakat nie aku baru dpt 1A, 2B, 2C.............my mom mesti kecewa!!!hu3 tp nak wt cam ner 'nasi da jd bubur'!!!reda jer laa...skurangnyer2 aku x der fail...alhamdullilah...sampai sini jer lah yer...nnti klau aku ader masa aku kongsila sama2 kowg k......byeeeee I LOVE U...mwahhhhhhhh

No comments:

Post a Comment